28 Nisan 2011 Perşembe

Rögar Kapağı

      İki gün önce Ankara'da Mevlana Bulvarı'nda açık kalan rögar kapağından kaçmak isterken direksiyon kırıp kaza yapan şahıs hayatını kaybetti.Allah rahmet eylesin.Çok trafik kazası duyuyorum ama bu kazadan ayrı etkilendim.O kapak Ankara'da çok kullandığım güzergah üzerinde olduğundan iyi biliyorum.Ankara'da çok rögar var öyle yol ortasında ama rastladıklarımdan beni en dumur eden kapak o kapaktır Ankara'da.Çoğu rögar kapağının bulunduğu alan yol seviyesinden alçakken o kapak yol seviyesinden yüksektedir biraz.Düz ve rahat yolda birden önüne çıkınca kapak ve yükseltilide olunca, insan üstünden geçmek istemez , kaldı ki kapak açıktayken doğal olarak direksiyon kırarsın ..Rahat bir yol olduğundan hızda düşük olmaz ve savrulup canından olmak kaçınılmaz olur.İçim ayrı ürperdi o kazayı duyunca.Bildik yer olunca ve bende aynı yerde küçük panik yaşayınca algıda seçicilik gibi bir durumla o kaza diğerlerinden ayrıldı nazarımda.TV haberlerinde olay yerini görünce beynimde küçük bir zaman yolculuğu yaşayıp o rögar kapağını gördüğüm an aklıma geldi.İz bırakmış...
       Bazen dikkatli olsanızda kaza kaçınılmaz...Reşadiye'ye giderken uçurumlu dağ yollarını kulandığımdan ,bazen uzun yola çıktığımdan, gittiğim yollardan ürperti geliyor düşününce sonrasında...

3 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

ben duymadım bu kazayı, biz de geçmişizdir birçok kez eminim oradan... trafikte kötümser düşünmemek lazım aslında, kazalar uzak olsun bizlerden...

anne kaleminden dedi ki...

üstteki çiçekler çoook güzel olmuş :)))

ASLIBEK dedi ki...

Kazalar bizden uzak olsun Nihancığım..Vakit ayırıp yazıları okuduğun teşekkür ederim...Çiçekleri Emirgan'da çekmiştim...